Profil

EGIF Fodbold er en Fredericia største fodboldklubber og vores medlemstal ændrer sig hele tiden. Vi har dog fokus på at der skal være et tilbud til alle dem der gerne vil spille fodbold og med mest fokus på bredden.

*Siden 2018 omfatter tallene kontingentbetalende medlemmer i mindst tre måneder som indberettet til Centralt ForeningsRegister (CFR)

Klubben er beliggende i Erritsø, ved Fredericia og dækker primært lokalområderne, Sandal, Erritsø, Snoghøj og Brovad. Men også spillere fra andre områder i Fredericia kommune. Dette blandt fordi der er et godt miljø i klubben, og samtidig har klubben den holdning, at der skal være plads til alle – både elite og bredde. Det vil sige, at uanset om man har høje ambitioner, eller blot spiller for hyggens skyld, er man lige velkommen.