Ny i klubber - Træner

Først og fremmest, velkommen til dig. Her kommer nogle få ting, som du skal vide som træner

• Som ny træner i Erritsø GIF vil du blive hjulpet godt i gang fra start.
  • Alle aftaler med nye trænere i Erritsø GIF laves i samarbejde med det sportsligt udvalg eller Børn & Unge udvalget (i daglig tale, kaldet B&U) og løber som udgangspunkt for minimum en sæson ad gangen.
  • Vi indhenter oplysninger fra kriminalregisteret på alle vores trænere i form af børneattest.
  • Som ny træner vil du blive mødt af en fra sportsligt udvalg / B&U, forud for første træning, til gennemgang af klubbens faciliteter samt nøglepersoner i det daglige.
  • Som træner i Erritsø GIF vil du modtage en tøjpakke så du er klædt godt på til den daglige træning, samt når du repræsenterer klubben under kampe m.m.
  • Erritsø GIF vægter uddannelse højt og har du ambitioner om at dygtiggøre dig som træner er vi behjælpelige med at finde kurser til dig.
  • Kunne du tænke dig at indgå i et super dejligt fodboldmiljø så er du mere end velkommen, til at ringe til vores B&U formand eller vores formand i klubben. Du kan finde personerne her:

B&U udvalget